7/16/2013

Picnic in Central Park

IMG_7063


Hi there, how are u doing?
well, i'm doing great. i spent my weekend chilling with all my family at my grandma's home in Togane.
i love living in a city but i also love country living. i kinda feel time goes by slow there... 
anyway, i realized that i have so many photos to share with you all from my trip to NY.
It's already been a few weeks and looking through all of my photos makes me miss it soooo much!
These are a few photos when i picnicked in Central Park.

こんにちは、
だんだん忙しくなってきて、逆ホームシックからは完全復活しましたマツウラです。
みなさん週末は何してましたか?私は家族と東金での〜んびり美味しいものを食べてすごしました。都会もいいけど田舎もいいよね!っていってもインディアナほどの田舎はないけどね。あの見渡す限りの麦畑。。ま、インディアナはおいといて、今日はNYでの写真をすこしアップしたいと思います。
今日は、みんな大好きセントラルパークでピクニックしたときの写真を。


IMG_7150


I went there with my intern friend's.
Actually, that was our last time to hang out in NY and we have so much fun!
We got some food from Whole Foods and decided to have picnic at Sheep Meadow in Central Park.

インターンも終わりインターンのお友達と「少しの間でしたがありがと会」的なものもかねて集まりました。3人で一緒だったのは短い間だったけど、とっても楽しかったです。
この日は、3人でPenn Station の近くのサロン?でペディキュアをしてもらって、
ピカピカの足下でWhole Foodsへ。。
すてきなオーガニックの食べ物たちをげっとして、いざセントラルパークへ!


IMG_7080


It was Saturday afternoon so there were bunch of people having picnic.
but it's also fun to look around them... watching people~ fun thing! right?
I always do that not like weirdo...lol

土曜日の午後ということもあり、広大な芝生は、ピクニックを楽しむ人でたくさん!
ま、人間観察できるしよいね!笑

IMG_7081


I'm not gonna say anything about this... lol

こういうこともしちゃうけど。笑


IMG_7096


This little dessert was pretty good idea!

こんなのも食べちゃうけど。



anyway, we had so much fun that day!
and i miss the girls! i hope u guys are doing great over there!

well, thank you for stopping by.
see u again!! 




Powered by Blogger.