6/23/2014

Day trip to Hayama

hayama6


Hi there, how was your weekend?
well, my friends and i took a day trip to Hayama last Friday.
The rainy season is still here but we had absolutely perfect weather the whole time.
It was my first time to visit Hayama and i totally fell in love the place.

こんにちは。
久々に成城パンのドーナツを食べたらもたれてしまいました、マツウラです。
どうやらすでに夏バテのようです。
そうそう、金曜日は、おかしなふたりと日帰りで葉山に行ってまいりました。
ほんとによいとこ。葉山、初めてでしたが、もう大好きです。愛してます。


hayama5


逗子からバスで何分か。
ぼーっとしてたので覚えてませんが、ついたらすぐ海でした。


hayama2


In summer time, most of the beaches are crowded with young people.
But Isshiki beach tends to be less busy than others because of the Emperor's Summer Palace, located just behind the beach. It can get busy on weekends so I recommend you go on weekdays.
i just love the quiet beach on weekdays… i wish i could live around here.

やっぱり人で埋めつくされた真夏のギラギラのビーチより、
平日の穏やかな浜辺ははるかに気持ちがよいです。
一色海岸はその中でもさらに人がいなく、本当に静かでした。



and these guys...

IMG_9823


a talented photographer, Harada kun.

素敵な写真を撮る、プロ妄想家の原田くんと、

check out his work here !


hayama8


an Instagram friend, Mazawa kun.

人のカメラで勝手にシャッターきる、まざわくん。

check out his Instagram here.


hayama1


We spent the afternoon chilling on the beach.
just laying in the grass and drinking beer… hahah
What a great way to spend a day!!

おかしなふたりと、ゆるーい午後をすごしました。
ごろごろしながら、昼からビール飲んじゃったりしてね。


IMG_9827


and took photos a lot. i mean A LOT!

そして、たくさん写真を撮りました。


hayama_3


原田くんは、被写体をみつけるともの凄い速さで飛んでいきます。


hayama


まざわくんは…. これで飛ぶそうです。


hayama7


hayamaa


I'll definitely visit Hayama again this summer !
Anyone wanna join me??


本当によい一日でした。
葉山、すてきすぎ。


hayama3


今、ふと足下見たら、サンダル焼けしてた。
それも変な形に...




Thank you for stopping by.
See you again!


ではまた。



Powered by Blogger.