8/20/2014

,

Lovely Friday Afternoon

CSM_8


 Hi there, how are you doing?
well, it's been so cold here in London. 
We're wearing sweaters and having hot coffee. It shouldn't be this cold in August… 
Summer is going so fast. Anyway, my friends and i had a lovely Friday afternoon at Regent's Park.
So calm and quiet…

こんにちは、持ってた夏服はトランクにしまいましたマツウラです。
こっちに来てからずっと寒いんです。2週間前は、真夏の暑さだったらしいのですが、
いきなりセーターの日々ですよ…夏はどこですか?8月なんですよ〜

というわけで、今日はこの間の金曜日の写真をすこし...
授業はだいたい4:00まえくらいに終わるので、そのあとはクラスメイトと
ふらふら写真を撮りに行くことが多いです。
この間の金曜日は、クラスメイトの3人とRegent's parkにいって、
1時間くらいぼーーーーっと池で泳ぐカモの親子をながめて、
芝生の上でごろごろしました。(日が暮れるまでいましたよ。笑)


london_23


あとね、公園のなかにOpen Air Theater があって入場料は高いんだけど、
劇場の外にいても声がきこえるから、
すぐそばの芝生で寝っころがりながら聞いてました。無料ですよ。笑


CSM_7


I've made such fantastic friends from all over the world here. I live with an irish girl called Rachel Loughrey. Her dream is to be a photographer. Check out and please share her work on social media.
I've learned so much about different cultures and feel like I'm really growing as a person. I'm so lucky to have such a life changing experience. I'll treasure these two weeks for a lifetime.

 Rachel Loughrey


ああ、ほんと素敵な仲間と出会いましたわん。
一番上の写真の子、Rachelていうんですが、
寮もクラスも偶然同じで放課後も一緒にでかけることが多いです。
ダブリンの大学で建築を4年間専攻していて、そのまま大学院に進めば建築家への道が…
でも、数年前から写真に興味がでてきて、卒業と同時にCSMのコースをとることにしたんですって。
コースのあとは、一年間旅にでるそう。
なんて自由なんでしょう。でも、流れに任せて、だ〜って将来決めちゃうより、
しっかり自分と向き合って、本当に自分のよりたいことは何なのかな。って考える時間も大切よね。
そうそう彼女、最近webでportfolioをつくったらしいので、ぜひご覧くださいまし。

 Rachel Loughrey



CSM_10


CSM_15


CSM_14


CSM_12


I just realized that i have only 3 days left at CSM.
So many things to do so little time.

CSMの授業もあと3日。
今しかできないことたくさんあるんだもの、がんばらなきゃ!
明日はもっと踏み込むよ!


今日も熱くしめさせて頂きます。笑
ではまた。



well, thank you for stopping by.
See you again!




Powered by Blogger.